sobota, 25 sierpnia 2012

Konkurs ZAMKNIĘTY!!!

Witajcie,
dzisiaj obiecywane wcześniej rozdanie (konkurs):


Do wygrania są 3 zestawy 
składające się z 2 kosmetyków pełnowymiarowych oraz 9 dużych próbek 
(w skład próbek wchodzą 3 maski do włosów, 1 odżywka, 1 szampon oraz 4 olejki).
Oto zestawy:

ZESTAW I

 a) produkty pełnowymiarowe
- Biosilk
- Dove - spray ochronny przed wysoką temperaturą
b) próbki
- Scandic Plus - maska proteinowa (120ml)
- Kallos - maska Latte (120ml)
- BioWAX - maska do włosów ciemnych (120ml)
- BF Wax - odżywka miodowa (100ml)
- BingoSpa - szampon jajeczny (110ml)
- Dabur - olejek Amla (10ml)
- Nami - olejek z korzenia łopianu i ziół (10ml)
- BD olejek (10ml)
- Khadi - olejek stymulujący wzrost włosów (10ml)

ZESTAW II


a) produkty pełnowymiarowe
- Biosilk
- Avon - serum na suche i zniszczone końcówki
b) próbki
- Scandic Plus - maska proteinowa (120ml)
- Gloria - maska (120ml)
- BingoSpa - maska z kaszmirem i kolagenem (120ml)
- GP - odżywka łopianowa (100ml)
- Nami Mleczna Kąpiel - szampon jajeczny na serwatce mlecznej (110ml)
- Sesa - olejek (10ml)
- Vatika - olejek kokosowy (10ml)
- Alterra - olejek pomarańcza i brzoza (10ml)
- Dabur - olejek Amla (10ml)


ZESTAW III


 a) produkty pełnowymiarowe
- Biosilk
- Jantar - mgiełka nawilżająco - ochronna
b) próbki
- Scandic Plus - maska proteinowa (120ml)
- Scandic Plus - maska kokosowa (120ml)

- BingoSpa - maska 40 składników (120ml)
- Alverde - odżywka do włosów brązowych (100ml)
 Nami Mleczna Kąpiel - szampon łopianowy na serwatce mlecznej (11oml)
- Vatika - olejek kokosowy (10ml)
- Hipp - oliwka (10ml)
- Alverde - olejek paczula i czarna porzeczka (10ml)
- Khadi - olejek Amla (10ml)


ZASADY:
1. Obowiązkowo:
a) Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga
b) Odpowiedź na pytanie: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
2. Dodatkowo:
a) Możesz zrobić na blogu notkę lub dodać zdjęcie na pasku bocznym (+1 los)
b) Możesz dodać mnie do blogrolla (+1 los)
c) dotychczasowi obserwatorzy (+1 los)
3. Rozdanie trwa od 25.08.2012r do 30.08.2012r do 23.59.
4. Brak odpowiedzi na pytanie dyskwalifikuje z konkursu.
5. Na adresy do wysyłki czekam do 2.09.12 do 23.59.
6. Nagrody wysyłam jedynie na terenie Polski.
7. Fundatorem nagród jestem ja sama, czyli autorka bloga kosodrzewina79.
8. Konkurs jest ważny przy zgłoszeniu minimum 20 osób.


WZÓR:
Obserwuję jako:
notka/pasek boczny - TAK/NIE - link
blogroll - TAK/NIE - link
obserwowałam przed rozdaniem - TAK/NIE
wybieram zestaw I lub II lub III
odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

pozdrawiam serdecznie
kosodrzewina79

35 komentarzy:

  1. Podasz e-mail ;D? Chciałam coś zapytać ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję jako: Lallane
    notka i pasek boczny - TAK www.lallane.blogspot.com w pasku po lewej i w notce będzie podam link jak napisze :*
    blogroll - TAK www.lallane.blogspot.com
    obserwowałam przed rozdaniem - TAK
    wybieram zestaw I :)
    Odpowiedź: Jako że zaglądam na Twojego bloga już od dłuższego czasu to mogę stwierdzić, że najlepsze były Twoje wpisy z kolekcją produktów do pielęgnacji włosów. Przy każdej kolejnej części robiłam coraz większe oczy ! Musisz sobie wyobrazić jakie miałam oczy przy VII części z olejkami które chciałabym wypróbować :D OCZY PRZY PODŁODZE! Hurtowo i masowo aż ślinka cieknie :D Ciesze się że ktoś lubi dbać o włosy jak ja i używa kosmetyków takich jak ja lub tych które mam zamiar kupić :)) Twoje kręcone włoski na pewno są z Tobą bardzo szczęśliwe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Link do notki :) http://lallane.blogspot.com/2012/08/ceramidowy-spray-do-wosow-z-poproduktow.html

      Usuń
  3. Obserwuję jako: AnisseQ13
    notka/pasek boczny : NIE
    blogroll : NIE
    obserwowałam przed rozdaniem: TAK, ale tylko jeden dzień, więc króciutko
    wybieram zestaw nr III
    Podobał mi się wpis z Twoją walką o nawilżenie włosów, dzięki Tobie wiem, że muszę się bardziej starać w tym kierunku, ale i tak największe wrażenie robiła Twoja kolekcja kosmetyków włosowych - przy każdym wpisie miałam ogromne oczyska :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję jako: Blanka
    notka/pasek boczny - nie
    blogroll - nie
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
    Najciekawszy wpis dla mnie to ten o walce o nawilżenie włosów, sama zmagam się z problemem zbyt małego nawilżenia i pomocne są dla mnie wszystkie posty o tym. Poza tym sądziłam, że mam sporo kosmetyków do włosów, ale Ty chyba bijesz wszystkich na głowę, do tej pory zbieram szczękę z ziemi ;D
    Pozrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Lovedesire
    notka/pasek boczny - niestety nie mam bloga
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Największe wrażenie wywarł na mnie wpis ukazujący Twoją kolekcję masek, sama uwieeelbiam maski! Zazdroszczę Ci jak tylko mogę :)) Przydatny jest również wpis o nawilżaniu włosów, pewnie przyda się wielu dziewczynom ale moje serce podbiły maski! :D

    OdpowiedzUsuń

  6. Obserwuję jako: monccia8
    notka/pasek boczny - TAK . monccia.blogspot.com
    blogroll - TAK monccia.blogspot.com
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw 2
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Przejrzałam cały Twój blog, i zaciekawił mnie wpis o nawilżeniu włosów. Dlaczego? Bo sama z natury mam falowane /kręcone włosy, i często moje włosy są przesuszone, i nie wygląda to fajnie. Dlatego też dzięki temu wisowi zastosuję kurację nawilżającą według Twojego wpisu, i zdam Ci relację jak zareagowały moje włosy.
    Ponadto gdy oglądałam Twoją '' Kolekcję " oczy błyszczał mi jak szalone, tyle wspaniałości że ahh :) Wiele kosmetyków nie mogę dostać w swoje łapki dlatego też ucieszyła bym się z wygranej, zresztą chyba jak każda włosomaniaczka..

    Pozdrawiam i granuluję super bloga kolejnej włosomaniaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję jako: goldonna
    notka/pasek boczny - TAK http://goldona.blogspot.com/
    blogroll - TAK http://goldona.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw III
    odp.na pyt.: Najciekawszy wpis moim zdaniem to Odżywki - Isana, odżywka wygładzająca z olejkiem babassu VS Isana, odżywka intenstywnie pielegnująca VS Isana, odżywka połysk jedwabiu. Bardzo interesujący wpis, dobrze dopracowany. Doceniam ludzi, którzy dokładnie i w sposób przemyślany coś napiszą i zaprezentują innym. Zestawienie odżywek bardzo mi pomógł, gdyż jestem na etapie stosowania odżywki z olejkiem babassu ale już mi się kończy i kupię inną do wypróbowania. Recenzje odżywek bardzo dobre. Mnie wpis zaciekawił i przyjrzałam mu się dokładnie. Dzięki wielkie za poświęcony czas i za włożoną pracę. Oby jak najwięcej takich blogerek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję jako: Algadia
    notka/pasek boczny - tak
    blogroll - tak
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw III
    odp. na pyt.:Jako najciekawszy wpis, a raczej ich serię uważam przedstawienie przez Ciebie Twojej kolekcji kosmetyków do włosów. W miarę oglądania kolejnych zdjęć coraz bardziej wytrzeszczałam oczy, a moją szczękę coraz mocniej grawitacja przyciągała do ziemi. Poczułam spowodowane zazdrością kręcenie w jamie brzusznej i jakże zaczęłam żałować ,że ja nie mogę pochwalić się tak kuriozalną w liczności chmarą cudeniek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  10. Obserwuję jako: Kamila Ziel

    notka/pasek boczny - TAK - http://capelllibelli.blogspot.com/ po lewej stronie zaraz na górze boga.

    blogroll NIE - bo nie mam i nie wiem jak zrobić :-(

    obserwowałam przed rozdaniem - niestety, ale nie...

    wybieram zestaw: nr III

    odp.na pyt.:
    Trochę powertowałam Twojego bloga i stwierdziłam, że dwa artykuły mnie najbardziej ciekawią....Jak tu się zdecydować...?!
    Podobał mi się wpis o podpaskach i to, że pokazałaś każdą z nich, kupowałam inne drogie zaczynające się na A....ale dzięki twojemu wpisowi i zdjęciom z bliska(:P) zmienię te drogie na tańsze :D.
    A drugi wpis który mnie zainteresował to o Eclipcie, mam ogromny problem z wypadającymi włosami i szukam ciągle czegoś nowego, czegoś co zahamuje wypad...teraz dzięki postowi wiem co kupię po wypłacie :)

    P.S
    Ile Ty masz kosmetyków....zazdraszczam :)

    Pozdrawiam i życzę szczęścia konkurentką :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: onepart0fme
    pasek boczny - TAK - http://onepart0fme.blogspot.com/
    blogroll - NIE, nie mam tego
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw II
    Najciekawszy wpis: Denko - lipiec 2012. Największy projekt denko jaki widziałam ;o Nie wiem jak zużyłaś tyle kosmetyków, ale też chcę!
    btw, oglądanie takich ilości kosmetyków w każdym poście to raj dla moich oczu! *.* przygarnęłabym! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję jako: preria
    pasek boczny - TAK http://preria.blogspot.com/
    blogroll - TAK- http://preria.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - TAK
    wybieram zestaw II
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Najbardziej podobał mi się wpis o nawilżaniu Twoich kręciołków:) widać,że masz już w małym palcu zarówno ocenę ich potrzeb jak i dobranie odpowiednich produktów. W dwa tygodnie zrobiły się pięknie nawilżone i błyszczące, jakby były włosami innej osoby:) a przecież o to nam chodzi- żeby zaskakiwać innych coraz piękniejszymi włosami i tym samym zainteresować odpowiednią pielęgnacją tych, którzy nadal wierzą wyłącznie w silikony i reklamy TV:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako: Kosmetycznie
    Notka:Tak
    Blogroll:TAK http://kosmetycznie23.blogspot.com/
    Obserwowałam przed rozdaniem:NIE
    Wybieram zestaw II
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Osobiście dla mnie najbardziej ciekawy był post o maskach do włosów:)Jak popatrzyłam na te zdjęcia to aż mi kopara opadła jak dużą ilość tych masek posiadasz.WOW!!!Wpatrywałam się jak głupia w te zdjęcia i mówiłam też tak chcę:)Poza tym widać że jesteś prawdziwą włosomaniaczką...witaj w klubie:)
    POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  14. To ja też się dołączę:)

    Obserwuję jako: narvika
    notka/pasek boczny - TAK, notka wejdzie dzisiaj (29.08) na www.zapuszczanie-wlosow.blogspot.com
    blogroll - TAK na www.zapuszczanie-wlosow.blogspot.com
    obserwowałam przed rozdaniem -NIE, dzisiaj trafiłam na bloga od Lallane
    wybieram zestaw II lub III

    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Najbardziej podoba mi się wpis o olejkach, które posiadasz, ponieważ jestem ich wielką fanką i zawsze interesuje mnie, która włosmaniaczka co ma w swoim zbiorze. poza tym obydwie jesteśmy kręconowłose, więc prawdopodobieństwo podobnych upodobań rośnie.
    Poza tym najnowszy post 'reklamujący" kosmetyki Loccitane daje do myślenia i obrazuje przepiękną i ogromną przemianę suchego, beznadziejnego siana w piękne włosy. A takie zdjęcia i historie motywują mnie okropnie :)

    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: sara.l
    notka/pasek boczny - TAK http://sara-aldona.blogspot.com/
    blogroll - TAK http://sara-aldona.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw III
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Największą uwagę zwrócił post, a właściwie wszystkie posty o Twoich kosmetykach do włosów. Jestem w szoku, że można mieć tego aż tyle! To ja myślałam, że sama mam dużą kolekcję. Po obejrzeniu wszystkich części z tego cyklu uspokoiłam się i myślę, że to nie będzie chore jak kupię sobie jeszcze kilka rzeczy, na które choruję :)
    Swoją drogą gdzie Ty to wszystko przechowujesz? :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : imprevisivel
    notka - TAK http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/2012/08/moja-skromna-kolekcja-czyli-czego.html
    Pasek boczny - TAK http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/
    blogroll- Tak http://uroda-kosmetyki-opinie.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw : 3
    odpowiedź na pytanie :
    Na Twojego bloga trafiłam przez przypadek , ale z racji że tez jestem kręconowłosa pomyślałam że jest dla mnie tak więc wiadomo notki o włosach , a raczej o kosmetykach do włosow ;o masz ich masę :) Normalnie ''kopara opada'' teraz moje włosy zielenieją z zazdrosci ! doslownie ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej!
    Obserwuję jako: kubekczekolady
    pasek boczny - TAK http://naratunekwlosom.blogspot.com/
    blogroll - TAK ten sam link
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw - trudny wybór, ale ... III ;) jest tam kilka próbek, ktorych nie mialam i raczej nie bede miala okazji wyprobować - odżywka Alverde, olejek Alverde, olejek Amla z Khadi :)

    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
    Nie znalam wcześniej Twojego bloga - dlatego wielkimi oczami patrzyłam na Twoją włosową kolekcję - chyba najwiekszą jaką widziałam dotychczas :D Robi to imponujace wrazenie - uwielbiam patrzeć na takie kolekcje :) Z przyjemnością więc przejrzałam posty z Twoimi wcierkami, olejkami, z zamówieniami rosyjskich kosmetyków ... To bardzo zachęca, żeby wchodzić na bloga, bo przecież w końcu będą tego wszystkiego recenzje :D
    Spodobał mi sięrówniez wpis o walce o nawilżenie wlosow - jestem pod wrażeniem, jakie efekty osiągnełaś w 2 tygodnie! Sama czasem walczę z sucholcami, takze na pewno cenny wpis.

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję jako: Mrs.Arbuzowa
    pasek boczny: Nie
    blogroll: Nie
    obserwowałam przed rozdaniem: Nie
    wybieram zestaw: III

    odpowiedź na pytanie: Mi również najbardziej podoba się wpis o nawilżaniu włosów. Robi bardzo duże wrażenie. Mam podobne włosy do twoich i bardzo trudno mi je nawilżyć a ten wpis pokazuje, że jednak jak się czegoś chce to można. Bardzo mnie zmotywował do jeszcze większego dążenia o zdrowe i ładne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako: madziowa
    notka/pasek boczny - TAK wiolka94.blogspot.com
    blogroll - TAK
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
    Jako, że Twojego bloga nie znałam wcześniej ( ja się pytam dlaczego?- toż to istna kopalnia wiedzy o kosmetykach do włosia) to przeczytałam większość postów z zapartym tchem! Jeeeeej i to mnie mama mówi, że ja mam dużo kosmetyków do włosów...(a ja mam serio po jednym egzemplarzu myjadła, odżywki, maski czy oleju i wcierki...- lubię coś najpierw wykończyć a potem kupować nówkę) Jestem totalnie pod wrażeniem, najbardziej chyba lubię jednak denka, bo w kilku słowach dowiem się czy produkt jest fajny i warto się nim zainteresować, tym bardziej, że ja też jestem "pokręcona" :D
    Dziewczyno- zbieram szczękę z podłogi, Twoja mała włosowa drogeria sprawiła, że jesteś moim prywatnym mistrzem testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję jako: Remedy
    Notka i pasek boczny: Tak (www.remedyforignorance.blogspot.com)
    Blogroll - tak (www.remedyforignorance.blogspot.com)
    Obserwowałam przed rozdaniem - nie
    Wybieram zestaw: III
    Odpowiedź:

    Najbardziej spodobał mi się Twój post o Twojej walce o nawilżenie włosów. Niby bardzo krótki post, a bardzo zmotywował mnie to walki o nawilżenie moich falowanych włosów (niestety z natury suchych). W ciągu tych 2 tygodni na prawdę widać, że włosy zmieniły się (ten blask..)! Co najfajniejsze do tej kuracji użyłaś kosmetyków/półproduktów, które są dość łatwo dostępne i nie kosztują majątku, tak więc praktycznie każda z nas może wypróbować Twój patent. Jest to również dowód na to, że można poprawić w widocznym stopniu kondycje włosów w bardzo krótkim czasie!

    Pozdrawiam,
    Remedy

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako: dobiezka
    notka/pasek boczny - nie
    blogroll - nie
    obserwowałam przed rozdaniem - nie
    wybieram zestaw III
    odp.na pyt.: Witaj;) Dziś poznałam Twojego bloga, szkoda, że nie widziałaś mojej miny jak zobaczyłam Twój wpis, związany z nawilżeniem włosów;) niesamowita różnica, kilka przydatnych, nowych informacji dla mnie;) chyba w końcu się skuszę na ten olejek migdałowy;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję jako: eve
    notka/pasek boczny - TAK- na pasku bocznym-http://blogeve-evel.blogspot.com/
    blogroll - TAK
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
    Post o farbowaniu henna khadi. Jak tylko wspomniałaś u mnie o farbowaniu to sprawdzałam czy już jest post. Zawsze bardzo chętnie czytam o efektach naturalnego farbowania. Interesuję mnie to. Lubię poznawać opinie innych osób na temat takiego farbowania oraz oglądać zdjęcia przed i po ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako : Szkafirkowa
    Notka/pasek boczny - nie
    Blogroll - nie
    Obserwowałam przed rozdaniem - nie
    Wybieram zestaw - I
    Odpowiedź na pytanie : Najbardziej spodobał m się post o nawilżaniu włosów . Jejku świetny był : ) Niesamowite jakiego wyniku dokonałaś po dwutygodniowej kuracji ; ) Wielu rzeczy można się od Cb nauczyć : )

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: nataliemaya1
    Notka/pasek boczny: nie
    Blogroll: nie
    Obserwowałam przed rozdaniem: nie
    wybieram zestaw: z każdego byłabym bardzo szczęśliwa, ale najbardziej z 1 :)
    Odpowiedź:
    Najbardziej podobały mi się posty dotyczące zbioru kosmetyków których używasz do włosów ;) jestem pod totalnym wrażeniem, szczególnie olejów! są to moje ulubione kosmetyki do włosów, niestety nie stać mnie póki co na Sesę czy Khadi, także byłabym bardzo wdzięczna mogąc otrzymać od Ciebie próbki i je wypróbować ;) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję jako:Kasia P.
    notka/pasek boczny - TAK http://cosmeticsandadvice.blogspot.com/
    blogroll - TAK http://cosmeticsandadvice.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Wszystkie wpisy na Twoim blogu oglądnęłam i szczerze mówiąc trudny wybór był. W końcu zdecydowałam się, najciekawszy wpis to: moja walka o nawilżenie włosów . Co prawda wpis jest krótki, jak się to mówi: zwięźle i na temat. :) Sama jestem posiadaczką falowano/kręconych włosów, także doskonale wiem jaki jest problem o nawilżenie ich, bo jak już pisałaś z natury są suche. Musiałaś włożyć w to trochę siły i pracy, aby Twoje włosy osiągnęły taki stan jak teraz. :) Są bardzo śliczne, mam nadzieję, że też niebawem moje włosy polepszą swoją kondycję. Ten wpis niezmiernie mobilizuje i pokazuję, że dla chcącego nic trudnego. Każdy kto chce mieć piękne włosy, może je mieć, lecz musi włożyć w to troszkę wysiłku. Dzięki temu wpisowi, dodałaś mi motywacji, żeby jeszcze więcej wysiłku włożyć w pielęgnację moich włosów i aby później cieszyć się ich pięknem i blaskiem.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję jako: karina11
    notka/pasek boczny:NIE
    blogroll - NIE
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw I
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?


    Najciekawszy wpis dla mnie jest o twoich szamponach do włosów których masz strasznie dużo.Miło się patrzy na takie zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję jako: Naturalnie Zakręcona
    notka/pasek boczny - TAK- http://naturalniezakrecona.blogspot.com/2012/08/interesujace-rozdania.html
    blogroll - TAK - http://naturalniezakrecona.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw III
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?

    Podoba mi się wpis: http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/07/niedzielna-pielegnacja-peeling.html

    Lubię sama kręcić i tworzyć nowe patenty dla siebie i najbliższych. Na blogach szukam inspiracji do receptur - a ten wpis tak zadziałał. Od razu poleciałam do swojej "szafki skarbów" i wyciągnęłam potrzebne składniki, co prawda wszystkich nie miałam ale na tym polega cała zabawa-zastąpiłam je innymi i wyszło mi coś ala' Twój przepis;)
    Cała zabawa w kręcenie (jak dla mnie) polega na dostosowywaniu przepisów do swoich potrzeb - tutaj nie ma sztywnych reguł - po prostu bawisz się składnikami a potem skaczesz z radości ciesząc się efektami:)
    To lubię.

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję jako: irreplaceableF
    notka/pasek boczny: NIE
    blogroll: NIE
    obserwowałam przed rozdaniem: NIE
    wybieram zestaw II

    odp. na pytanie:
    Czasem ciężko się powstrzymać, powściągnąć od zakupu nowego produktu, jednak motyw denka comiesięcznego jest świetną przeprawą z samym sobą, z własnymi słabościami. Łatwo w ten sposób sprawdzić się, na ile jesteśmy wytrwali w swoich postanowieniach, na ile potrafimy zrobić coś, z czym się chcemy zmierzyć. Niesamowicie zainspirowała mnie Twoja lipcowa historia z denkiem. Byłam pod ogromnym wrażeniem, że się nie dałaś, nie uległaś pokusom i dopięłaś swego. Niby zwykłe denko, a dużo daje do myślenia, myślę, że można nawet to zaliczyć do kształtowania swojego charakteru, to dobra nauka, by nie dać się wciągnąć w coś, do czego sami nie jesteśmy przekonani. Możemy się w ten sposób nauczyć także asertywności, więc sami sobie urządzamy lekcję psychologii, nie wydając pieniędzy na wizyty u specjalistów! Po takim denku można się jakoś nagrodzić. Ważne, żeby czerpać przyjemność z tego, co się robi, a nie tylko z paniką i przerażeniem patrzeć, że coś może się nie udać.

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję jako: Ewka501
    notka/pasek boczny - TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    blogroll - NIE
    obserwowałam przed rozdaniem - NIE
    wybieram zestaw II
    odp.na pyt.: Który wpis na moim blogu wydaje Ci się najciekawszy i dlaczego?
    Najbardziej zainteresowały mnie Twoje posty o Twoich kosmetykach do pielęgnacji włosów. Ponieważ znalazłam tam wiele kosmetyków o których wcześniej nie słyszałam, a myślę że mogły by pomóc moim włosom. Moje włosy są bardzo wybredne jeśli chodzi o kosmetyki i myślę, że niektóre znalezione na twoim blogu mogą mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  30. Obserwuję jako:
    marta
    notka/pasek boczny - tak http://looklivelove.blogspot.com/
    blogroll - tak http://looklivelove.blogspot.com/
    obserwowałam przed rozdaniem - niestety nie, czego bardzo żałuję
    wybieram zestaw I

    Oj, mam problem z wybraniem najciekawszego Twojego wpisu - czytałam dokładnie wszystkie, wszystkie czyta się bardzo dobrze, w każdym jest coś ciekawego. Ale najbardziej chyba jednak lubię post o lipcowym denku :) http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/08/denko-lipiec-2012.html

    Piszesz tam o wielu produktach, których sama używam/używałam, bądź są na mojej liście pożądanych. A część dzięki Tobie już z niej wypadła ;) Dla początkującej włosomaniaczki i bloggerki jak ja, takie historie są bardzo inspirujące i pomocne. Poza tym zmusiłaś mnie do zastanowienia nad swoimi nieprzeliczonymi zasobami, które też muszę zużyć (powinnam zacisnąć zęby i być taka twarda, jak Ty)a jakoś więcej na razie przybywa niż ubywa. Co jednak nie oznacza, że najchętniej przygarnęłabym wszytskie 3 zestawy, żeby je przetestować :D

    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
  31. Obserwuję jako : Aiv.
    notka- tak : http://hair-and-nails-aiv.blogspot.com/2012/08/rozdanie-u-kosodrzewina79.html
    blogroll- nie, nie potrafię :( wytłumaczenie wyżej :)
    Obserwowałam przed rozdaniem- Niestety nie, jestem tu nowa, jeszcze nie połapałam się za bardzo w tych blogach ;)
    Wybieram zestaw: II

    Moim zdaniem najciekawszym wpisem na Twoim blogu jest ten: http://kosodrzewina79.blogspot.com/2012/08/moja-walka-o-nawilzenie-wosow.html opisujący walkę z nawilżeniem włosów :) Sama mam nie bardzo nawilżone włosy, chciałabym to zmienić, ale nie wiedziałam w jaki sposób :) Twój pomysł jest świetny na nawilżenie i też muszę wypróbować ;) Dzięki za pomysł :)
    Wszystkie posty są ciekawe, piszesz treściwie i na temat, ale ten o nawilżeniu, wymieniony wyżej przeze mnie jest moim zdaniem najlepszy z najlepszych ;)
    Pozdrawiam, Aiv. ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie śmiem uczestniczyć w rozdaniu, bo dopiero dziś trafiłam na twojego bloga.
    Jednak zapoznam się z nim :)

    a co do rozdania-piękne! Bardzo hojna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuję jako: Blondiix3
    notka/pasek boczny - NIE
    blogroll - NIE
    obserwowałam przed rozdaniem - TAK
    wybieram zestaw bez roznicy wszystkie mi sie podobaja ! ;D
    odp.na pyt.: najbardziej lubie jak pokazujesz na blogu plan pielegnacji swoich wlosow jakich produktow uzywasz co jest warte uwagi . Czesto kupując rzeczy wzoruje sie na twoich wpisach i przewaznie ta rzecz u mnie tez sie sprawdza . Jestes rewelacyjna ! Caly Twoj blog jest świetny cięzko zdecydowac ;D wszystko czytam chetnie;d

    OdpowiedzUsuń