piątek, 10 sierpnia 2012

Odżywki - Isana, odżywka wygładzająca z olejkiem babassu VS Isana, odżywka intenstywnie pielegnująca VS Isana, odżywka połysk jedwabiu






Gdy zaczęłam swoją przygodę z włosomaniactwem zaopatrzyłam się w odżywkę Isany z olejem babassu, bardzo spodobało mi się jej działanie, z ciekawości kupiłam jej dwie siostry: z jedwabiem i pielęgnującą. 
W lipcu wyznaczyłam te odżywki do projektu denko, wygładzającą z olejkiem babassu zużyłam nad morzem, natomiast dwie pozostałe przed i po nim.
Zauważyłam, że samodzielnie mogę stosować jedynie odżywkę wzmacniającą, dobrze umyje mi skalp i włosy, które rozczesują się fantastycznie, ładnie są nawilżone i odżywione.
Isana z jedwabiem zupełnie nie sprawdziła się jako samodzielny produkt, bardzo puszyła mi włosy. Ale po nałożeniu odżywki pielęgnującej włosy były mniej puszyste. Myślę, że to jest dobry duet.

Pozwoliłam sobie na małe podsumowanie moich testów odżywek z Isany. 
W tabeli ujęłam te aspekty, które dla mnie są najważniejsze.




Oceniana kategoria
Isana – odżywka wygładzająca z olejkiem babassu
Isana – odżywka intensywnie pielęgnująca
Isana – odżywka połysk jedwabiu
Zapach
2
3
1
Konsystencja
2,5
3
1
Skład
3
1,5
1,5
Nawilżanie
3
2
1
Odżywianie
2
3
2
Zgodność z CG
3
0
0
Obciążanie
2,5
2
2
Puszenie
3
2
1
Dostępność
3
3
3
RAZEM
24
19,5
12,5
 LEGENDA:
3 - TAK
2 - ŚREDNIO
1 - SŁABO
0 - NIE

Zdecydowane zwycięstwo przypadło odżywce z olejkiem babassu, myślę, że jest to prawdziwy/zasłużony złoty medalista. Srebro dla odżywki pielęgnującej, minus za trochę gorszy skład, ale zapach i działanie ok.
Najsłabiej wypadła odżywka z jedwabiem.

Zgadzacie się z moimi typami? Może macie swoje doświadczenia z tymi odżywkami?

Pozdrawiam Was serdecznie,
kosodrzewina79

1 komentarz:

  1. ja najbardziej lubię intensywnie pielęgnującą ;) miałam też z babassu, ale na mnie w ogóle nie działała, wręcz wzmagała puszenie

    OdpowiedzUsuń