niedziela, 19 sierpnia 2012

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów - cz.II - odżywki myjące oraz inne myjadła

Witajcie,
dzisiaj cz.II moich zbiorów do włosów. 

Zacznę od:


ODŻYWKI MYJĄCE

Widać, że lubię Isanę wygładzającą i Mrs.Potters, Gloria i odżywka z EcoSpa czekają na swoją kolej.


INNE MYJADŁA DO WŁOSÓW

Żel Facelle bardzo lubię, była promocja więc zrobił się mały zapasik.

Łącznie z szamponami z cz.I wyszło 40 sztuk.

Myślę, że jest to naoczny dowód na to, że te kosmetyki otaczają mnie "za bardzo".
Przed Wami jeszcze moje zbiory odżywek, masek, olei, wcierek
oraz produktów do zabezpieczania i stylizacji.

Pozdrawiam Was serdecznie,
kosodrzewina79

7 komentarzy:

  1. o żesz matulu, szalona kobieta ;)
    dziękuję za odziwedzinki i zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o jezu,a po co tyle takich samych? znów mają coś wycofywać?:D gdzie kupujesz Glorię? bo ja nie wiem gdzie tego szukać, a chciałabym spróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. JUŻ WIEM kto wykupuje wszystko jak jest promocja a ja przychodze i nic nie ma! NIE ŁADNIE :D

    OdpowiedzUsuń
  4. a u mnie Mrs. Potters kompletnie się nie sprawdził :/ Isana jest ok, ale bardziej jakoś mi ta Gloria podchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No tak ,kosmetyków brak-świetne balsamy i odżywki -wiesz ,co kupujesz

    OdpowiedzUsuń