sobota, 18 sierpnia 2012

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów - cz. I - szampony z SLS oraz bez SLS



Mam problem.
Chyba jestem kosmetoholiczką. Może to jakieś zbieractwo :(

Podjęłam decyzję, że z tym koniec.
Obiecuję sobie, że nie kupię więcej kosmetyku, którego odpowiednik jest w domu.  

Największy problem mam z produktami do włosów. Dlatego od nich zacznę.


SZAMPONY Z SLS


Jest ich aż 13, zwłaszcza, że używam ich raczej sporadycznie, bo SLS wysusza moje i tak już suche włosy. 
Z tych szamponów tak naprawdę użyłam tylko 6, reszta czeka. Na co? Nie wiem. 
Bo przecież przynoszę do domu nowe butelki.



SZAMPONY BEZ SLS



Tych używam częściej. Prym w tej kategorii wiedzie Alterra. Z tych szamponów użyłam tylko BD.
To jeszcze nie koniec moich "myjadeł" do włosów. Więcej następnym razem.

A Wy macie swoje -HOLIZMY?

Pozdrawiam Was serdecznie
kosodrzewian79

9 komentarzy:

  1. Ale tego ;o ;D Wypisz sobie ile ich masz i trzymaj w portfelu jak będziesz chciała kupić następny to zaglądnij na karteczke hehe ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Używasz w ogóle tego Khadi na prost :)?

    OdpowiedzUsuń
  3. o kurcze, sporawa kolekcja:/ ja mam 3 szampony :D tylko ;D gdybym się nie opanowywała, to miałabym tak jak Ty. Do tej pory nie mogę zużyć 7 olei do włosów:/ z resztą kosmetyków jest ok, po prostu baaaardzo się pilnuję:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ah, niedługo Twoje zasoby i tak zostaną nadszarpnięte o alterrę, którą wycofują z rossmanna :E jak coś jest dobre to oczywiście musi zniknąć z półek sklepowych, taaaak.
    + wiele razy miałam podobne postanowienie do Ciebie, ale kochana, z tym nałogiem trudno wygrać ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. woooow ! :) ja mam problem zużyć dwa szampony :D

    OdpowiedzUsuń
  6. z szamponów, które tu masz używałam tylko Babydreama, kiedyś muszę spróbować tej rosyjskiej seri..
    Strasznie tego dużo u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak bym chciała dowiedzieć się na temat alverde

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyśl, ile możesz zaoszczędzić kupując rzadziej. Zresztą zanim zużyjesz wszystko co masz, miną wieki.

    OdpowiedzUsuń