piątek, 10 sierpnia 2012

moja walka o nawilżenie włosów

Na początku lipca podjęłam się walki o nawilżenie włosów.
Jestem posiadaczką naturalnie kręconych włosów, a to niestety idzie w parze z posiadaniem suchych włosów.


Na tym zdjęciu włosy miały naprawdę "suchy dzień".
W planach miałam farbowanie włosów henną, a naczytałam się o tym, że zioła bardzo wysuszają, dlatego w obawie o moje i tak już bardzo suche włosy, przystąpiłam do ich ratowania.

 W tym celu używałam:
  • oleju migdałowego na noc i do masek
  • żelu hialuronowego do masek
  • aloesu do masek
  • wcierki Jantar na noc - skalp, ale również do masek
  • pantenolu do masek
  • drożdży
  • oraz dwóch masek: BingoSpa - masło shea i 5 alg oraz Joanna - Kompres nawilżający z mlekiem i miodem

Po tygodniu stosowania masek co 2 dzień włosy wyglądały już lepiej:

A po 2 tygodniach intensywnego nawilżania widać już było znaczną poprawę:  




Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam chęci i siły w dbaniu i włosy
kosodrzewina79



17 komentarzy:

  1. Efekt wygląda super! Zmieniły się nie do poznania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowita zmiana! mobilizujesz do walki o nawilżenie, może moje włosy też będą tak kiedyś błyszczeć :) i bardzo ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej ale zmiana ;o życzę dalszych postępów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę widać różnicę! Oby tak dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Roznica miedzy pierwszym a ostatnim zdjeciem jest spora :o

    OdpowiedzUsuń
  6. Duża różnica :) Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka zmiana! Uwielbiam patrzeć na takie przemiany, bo to mnie motywuje do dalszego działania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam maskę jajeczną i jest również ok -tylko tu są proteiny,piękne włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. A możesz dokładnie napisać, jak doszłaś do takiego efektu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najbardziej polecam stosowanie masek przed myciem włosów, 2-3 łyzki maski + łyzka oleju migdałowego + łyzka żelu hialuronowego = wszystko mieszamy i nakładami na suche włosy na 3-5h pod czepek, po tym czasie myłam włosy szamponem, ale takim delikatnym, aby nie zmyć dobroczynnych składników, później tradycyjnie odzywka, najważniejsza jest cierpliwość, powodzenia

      Usuń
  10. Wspaniałe rezultaty! Jak widać można naprawdę dobre efekty osiągnąć odpowiednimi produktami... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O boshe miałaś takie same włosy jak ja , koszmar a tu jednak się da!Bomba, życzę sukcesów
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Proponuje kosmetyki ze sklepu internetowego BOSCO DESIGN po ich zastosowaniu jest super efekt

    OdpowiedzUsuń