piątek, 24 sierpnia 2012

Kobieta ... kobietom (podpaski Facelle)

Witajcie, 
do powstania tej notki skłoniła mnie pewna rozmowa, której byłam świadkiem w Rossmannie. 

Przy "półce intymnej" stała mama z młodą córką i starały się wybrać podpaski. 
Mama próbowała coś doradzać córce. 
Dało się wyczuć, że dla dziewczyny są to początki w "byciu kobietą".
Rozdrażniona kobieta odchodząc od nadal oglądającej opakowania córki
 - westchnęła - 
"przecież to tylko podpaski".

Myślę, że tylko i aż.

Możemy żalić się na kobiecy los,
 deklarować wyższość tamponów na podpaskami, ale i tak po nie sięgamy.


Obecnie w Rossmannie podpaski Facelle są w promocji po 2,99zł.
Niby wszystkie podpaski są takie same, no ale jednak nie do końca.




pozdrawiam serdecznie Was kobitki :)
kosodrzewina79

8 komentarzy:

  1. Jak taniutko, a ty jak zwykle hurtowo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, codziennie można inny rodzaj zastosować :)))

      Usuń
  2. na wszystkie warto się skusić? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. czasami je kupuję ale też są po 1,99 raz takie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry post! Naprawdę lubię takie zbiorcze porównania kosmetyków i produktow o tym samym przeznaczeniu/z tej samej kategorii, poniewaz pozniej jest mi znacznie latwiej to wszystko przetrawic i wybrac cos dla siebie:) A sam temat bardzo ciekawy,poniewaz ejdnak dla wiekszosci z nas to jeszcze temat tabu - szkoda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wpis! Ostatnio zrezygnowałam z podpasek znanej firmy i tym samej drogiej firmy i zakupiłam dwa pierwsze swoje opakowania Facelle i moge powiedzieć że są znacznie lepsze od tych dwa razy droższych :)
    Mam jednak jedno pytanie. Czy wersja filetowa i pomarańczowa ze zdjęcia (przed-przed-ostatnia i przedostatnia) czym one się od siebie różnią albo czym się różnią od tych pierwszych ze zdjęcia Normal ze skrzydełkami? Są to jakieś wersje zapachowe? Za odpowiedz byłabym bardzo wdzięczna bo jestem ich ciekawa ale jeżeli zakupie i okażą się one wersją perfumowaną to pójdą do kosza bo ja na wszelkie zapachy wkładek czy podpasek jestem uczulona :/ Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie te podpaski nie różniły się naprawdę niczym, jedynie nie lubiłam tej wersji zielonej bez skrzydełek, ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia. Również nie lubię podpasek zapachowych/perfumowanych, wersja różowa chyba właśnie taką była.

      Ze swojej strony mogę Ci również polecić podpaski polskiej firmy Bell, mam wrażenie, że są jakby mniej plastikowe.

      Usuń
  6. Lubię je tak samo jak te z biedronki ;) Ostatnio weszłam do rossmana , wzięłam byle jakie , nie patrzałam co na nich pisze,w domu się zdziwiłam :D wzięłam największe i wyglądałam jakbym miała pieluche na sobie :D Ale na noc idealne :D

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń