wtorek, 14 sierpnia 2012

Eclipta - jej działanie na moje włosy

Ecliptę kupiłam razem z innymi ziółkami na Mazidłach.
Wiem, że można je łączyć, ale ja jednak postanowiłam używać ich samodzielnie + maska.




Jak ją stosowałam:
  • 4-5 łyżek maski - ja użyłam BingoSpa z masłem shea i 5 algami
  • 1 łyżka (czubata) Eclipty
  • 1 łyżka oleju ze słodkich migdałów

Kilka słów o Eclipcie:
- jest ziołem rosnącym na terenie Indii, Chin, Tajlandii i Brazylii,
- jej indyjska nazwa brzmi Bhringraj, tzn. "Władca włosów",
- wzmacnia cebulki włosów i zapobiega ich wypadaniu oraz stymuluje i przyspiesza porost włosów,

- włosy po jej zastosowaniu stają się gęstsze, grubsze i jedwabiście gładkie,
- dzięki właściwościom przeciwzapalnym, antybakteryjnym i przeciwgrzybiczym wzmacnia także skórę głowy - łagodzi i goi stany zapalne objawiające się podrażnieniem, swędzeniem i łuszczeniem oraz wspomaga walkę z łupieżem,
- z uwagi na zawartość naturalnych barwników: lawsonu i eumelaniny lekko przyciemnia włosy, a w przypadku siwych włosów może się przyczynić do ponownego wybarwienia włókna siwego włosa,
- wykazuje także działanie gojące w stanach zapalnych skóry i stosowana jest w postaci maseczek wspomagających leczenie stanów trądzikowych,
- zawiera naturalną witaminę C, która działa antyoksydacyjnie, a także, wiążąc się z naturalnym pigmentem lawsonem, wspomaga ochronę przeciw promieniowaniu UV.
(por. Mazidła)




Ja jestem bardzo zadowolona, moje włosy były jakby bardziej nawilżone, nie puszyły się i miały ładny, taki soczysty skręt. I jeszcze to, co mnie naprawdę bardzo zaskoczyło, to zauważyłam, że włosy trochę pociemniały, ale to oceńcie same.

                                                                  Przed ecliptą:


Po eclipcie:






                                                                    I małe zestawienie:





Pozdrawiam Was serdecznie,
kosodrzewina79


8 komentarzy:

  1. Mam i na razie nałożyłam tylko na skalp :D

    OdpowiedzUsuń
  2. rzeczywiście wyglądają na ciemniejsze i to w takim chłodnym odcieniu :) ciekawe czy to tylko kwestia światła?
    trochę inny skręt włosów. i bardzo ładny połysk! wydają się dużo bardziej nawilżone, czy tak jest w rzeczywistości? bo jeśli tak, to ja lecę po ecliptę - szukam nawilżenia, gdzie popadnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam Brahmi z mazideł i robię z niego płukanki ;p do maski jeszcze nie dodawałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny efekt,podoba mi się,loczki są bardziej loczkowate;dhehe;d
    pozdrawiam,zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobaja Ci sie gorsety?

    wygraj u mnie nowy gorset STRADIVARIUSa

    http://paulinaablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz ładne włosy - mam podobne tylko ciemno brązowe. Jak zobaczyłam Twoje, pożałowałam, że swoje ścięłam. Od dziś ZAPUSZCZAM! Dziękuję Ci za komentarz na moim blogu. Jeśli chciałabyś wygrać produkty do balsamu do ust musisz jeszcze napisać jaki smak balsamu zrobiłabyś. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie są ciemniejsze...:)

    OdpowiedzUsuń