niedziela, 8 lipca 2012

relaks z Panem Tołpa ECO SPA peeling - maska i mleczko - olejek

Peeling i mleczko kupiłam kilka miesięcy temu w Rossmannie. Miałam wielką ochotę na coś zupełnie innego. I trafiłam... ponieważ te produkty są naprawdę nieporównywalne do niczego innego.

Po otwarciu wręcz uderzył mnie zapach: świeży, bardzo intensywny.
Ale po kolei:

TOŁPA
ECO SPA
Rewitalizujące mleczko-olejek przywracający jędrność ciała z ekologiczną borowina TOŁPA, masłem babassu, olejem tamanu i olejem camelina.

Ma rzadką konsytstencję przypominającą jogurt pitny, ale to przecież mleczko-olejek. Bardzo podoba mi się praktyczne zamknięcie.
Gdy wysmarowałam się wieczorem po kąpieli, to czułam na sobie jego zapach jeszcze następny cały dzień.
Przez kilka dni pościel pachniała werbeną, limonką, cytryną i paczulą.




TOŁPA
ECO SPA
Orzeźwiający peeling-maska intensywnie odnawiająca ciało z ekologiczną borowiną TOŁPA, piaskiem wulkanicznym, solą morską, olejem camelia i olejem tamanu.

 Gęsta konsystencja, nic nie przelatuje miedzy palcami.

 Te kosmetyki to prawdziwe eco!
Fantastycznie peelinguje ciało i ten zapach... :)


Dzisiaj, kilka miesięcy od ich zakupu, wiem, że było to dobrze wydane ok. 70zł.
Wiem, że nie jest to mało, ale to takie moje DOMOWE SPA.
Cena sprawia, że nie jest to kosmetyk na co dzień, ale sprawia, że mam cudowną chwilę luksusu i zdrowia!
TOŁPA to polska firma, więc z tym większą przyjemnością sięgnę po nią również w przyszłości.


Czy kupię ponownie: Tak - jak zobaczę w promocji w Rossmannie
ocena: 4+/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz