niedziela, 8 lipca 2012

Denko - czerwiec 2012


W czerwcu udało mi się wykończyć naprawdę sporo kosmetyków :)

Zawsze mam jakąś taką dziką satysfakcję, gdy wykańczam kolejne opakowanie.
Zużyte produkty, to:
1. Mrs. Pottters - Balsam odbudowa i nawilżanie - aloes i jedwab - włosy suche i zniszczone
Uwielbiam go! Myję nim włosy. Sprawia, że moje włosy nie puszą się, mam po niej ładny skręt. W kolejce czeka wersja z ginkgo biloba.

Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 4+/5

2. Kamill - żel pod prysznic - rabarbar i limetka




Zakochałam się w jego zapachu (bardzo świeży), mój ulubieniec.

Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 5/5

3.  Joanna - Z apteczki babuni- Maseczka jajeczna - odżywcza - zawiera ekstrakt z żółtka        i olej rycynowy
 Fantastycznie działa na moje przesuszone, kręcone włosy. Ma piękny, słodki zapach. Już kupiłam sobie następną oraz do kompletu tę z miodem i mlekiem.

Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 4+/5

4. Farmona - Jantar - odżywka do włosów i skóry głowy
 To moja pierwsza butelka w życiu. Przelałam ja sobie w małą butelkę z atomizerem z BU i spryskuję skórę głowy, zwłaszcza zakola, dodaję ją czasem również do masek do włosów. Lubię jej zapach. Podoba mi się to, że nie zawiera alkoholu. Mam jeszcze 2 butelki w zapasie.

Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 4+/5
5. Ziaja - oliwkowe mydło pod prysznic
Mydło jak mydło. Miałam już te z kozim mlekiem i masłem kakaowy (polecam je na zimę), oraz te z truskawką i pomarańczą, ale ich sztuczne zapachy mnie zniechęciły skutecznie. W zapasach mam jeszcze jedno oliwkowe oraz to niebieskie spa.

Czy kupię ponownie: ? - jak będą w promocji za 5zł, to czemu nie.
ocena: 4-/5
6. Farmona - Jantar - Sól mineralno - bursztynowa.
Ładnie pachnie, intensywnie zabarwia wodę na pomarańczowo.
Fajna rzecz, gdy ma się ochotę na poleżenie w wannie dla relaksu.

Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4-/5

7. Bioderma - Sensibio H2O
Bardzo ją lubię. Zdradzałam ją dla innych płynów micelarnych,jednak zawsze skruszona do niej wracałam.

Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 5/5

8. Dove - mydło do rąk

Uwielbiam za zapach i treściwą, kremową konsystencję.
Moim ulubieńcem jest ta wersja z ogórkiem.


Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 4+/5

9. Rossmann - Alterra - szampon nawilżający granat i aloes


 Szamponom z Alterry jestem wierna od ponad roku. Miałam już wszystkie rodzaje.
Do dobrych zaliczam: migdał i jojoba oraz kofeinę i biotynę, do średnich: pszenicę i morelę oraz aloes i granat, najsłabszym z nich dla mnie jest papaja i bambus, a oliwkę i lotos jeszcze testuję.


Czy kupię ponownie: Nie wiem - może kiedyś w promocji
ocena: 4=/5
10. Garnier - odżywka - olejek awokado i masło karite



Używana samodzielnie bardzo puszyła mi włosy,dlatego dodawałam jej do innych masek, w takiej kombinacji była ok.


Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 3/5

11. Alverde - maska z winogronem i avokado


  Dobrze nawilżała włosy. Ma bardzo gęstą konsystencję, ładny zapach. Polecam!


Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 4+/5

12.Alverde - odżywka z amarantem

 Bardzo mocno wyczuwalny alkohol, a może to ten amarant. Kolejne odżywki z Alverde czekają w kolejce.

Czy kupię ponownie: Tak
ocena: 4/5

13. Veet - krem do depilacji z mleczkiem z lotosu

 Stosuję go od lat. Fantastyczny do depilacji ud i stref intymnych. Już mam kolejne opakowanie.


Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 5/5

14. Cetaphil - łagodna emulsja do mycia
 Będąc u dermatologa dostałam 3 zestawy próbek, które składały się z płynu i emulsji nawilżającej.
Jest bardzo łagodny, pozostawia na twarzy delikatny film.


Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4/5
15. YVES ROCHER - Naturelle - woda perfumowana
 Bardzo delikatny zapach. Taki na wiosnę lato.


Czy kupię ponownie: Nie, bo znam ładniejsze 
ocena: 4-/5
16. YVES ROCHER - TRADITION DE HUMMAM - maseczka z glinką marokańską do twarzy i włosów
 Samodzielnie jakoś mi usztywniała włosy, dodawałam ją od innych masek. Wtedy była ok.


Czy kupię ponownie: Nie - jako dodatek do masek jest po prostu za droga!
ocena: 4-/5
17. OPI - Rapi Dry -Top Coat
 Łanie nabłyszczał i utwardzał lakier. Mogłam zużyć tylko połowę, bo później zgęstniał i zaczęły pojawiać się białe nitki.


Czy kupię ponownie: Nie, zraziłam się
ocena: 3+/5
18. Sensodyne - pasty do żębów
 Jestem im wierna od lat. Delikatne i skuteczne.


Czy kupię ponownie: TAK
ocena: 5-/5
19. Theramed - 2in1,  power clean-white
 Była miłą odmianą od Sensodyne, bardzo świeża, mocna.


Czy kupię ponownie: TAK 
ocena: 4/5
20. Vitis - gingival - pasta do zębów
Delikatna miętowa pasta do zębów.


Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4-/5
21. Zrób sobie krem - Wyciąg z aloesu - koncentrat 10x
Rewelacyjny do masek i mgiełek do włosów.


Czy kupię ponownie: zdecydowanie TAK
ocena: 5/5

22. LA ROCHE - POSAY - ANTHELIOS XL

 Filtr ochronny 50+. Polecam, o skórę trzeba nie tylko dbać, ale również ją chronić. Skóra przetłuszczała się szybciej.


Czy kupię ponownie: Nie wiem
ocena: 4-/5

23. Tołpa - eco spa - rewitalizujące mleczko - olejek


 Fantastycznie pachnące mleczko nawilżające.

Czy kupię ponownie: Nie wiem - jak będzie w promocji, to pomyślę
ocena: 4/5


Na koniec jeszcze ulubieńcy z denka:

Ufff. Dużo tego było. Już zaczynam zbierać denka z lipca. Wam też życzę dużo denek!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz