wtorek, 10 lipca 2012

ZAKUPY - TOŁPA, APIS I BingoSpa

Dla mnie najlepszy czas na zakupy internetowe, jest przed urlopem. Mogę wtedy ze spokojem odbierać przesyłki, a nie po pracy latać po pocztach i je odbierać.

Zaczęło się od tego, że chciałam kupić maskę do włosów z Tołpa, bo w moim Rossmannie jej nie ma. Gdy weszłam na stronę tolpa.com.pl  zobaczyłam, że prowadzi ona sprzedaż również kosmetyków z BingoSpa i APIS. Tę ostatnią polską firmę kocham za maseczki nawilżającą i oczyszczającą z minerałami z Morza Martwego oraz pastę do zębów, natomiast moja "znajomość" z BingoSpa trwa tak od roku, od kilku miesięcy mam 2 maski, ostatnio w Tesco kupiłam trzecią i szampon jajeczny.
Bardzo ucieszyłam się, że swoje 3 ukochane firmy mogę zakupić w jednym miejscu, a zwłaszcza, że przesyłka od 140zł jest bezpłatna.


W ostateczności coś źle kliknęłam i zamiast maski z Tołpa kupiłam dwie z BingoSpa.
Ale jestem bardzo zadowolona z otrzymanych kosmetyków i czasu ich dostarczenia.





Jak się Wam podobają moje zakupy?
Ja najbardziej cieszę że z tego, że będę mogła sprawdzić działanie maski do włosów z Apis (tej w białym okrągłym opakowaniu). 
A Wy znacie APIS czy TOŁPĘ, co myślicie o tych kosmetykach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz